søndag 10. januar 2010

Skissedillaskisse #41 "På 2 hjul"

Jeg har vært utrolig treg med scrappinga i det siste, er rett og slett inne i en fryktelig tørke, men i dag fikk jeg div ideèr ramlende ned i hodet, så da MÅTTE jeg prøve meg på skisse #41 hos skissedilla (HegeAL som har laget denne)



Eldstemann prøvde seg på sykling uten støttehjul i fjor, han var litt for opptatt med å se rundt seg, så en del knall og fall ble det, men tilslutt klarte han å trø en liten runde uten problemer.




Bildet er tatt litt på skrå for å se litt detaljer bedre.




Utstyr:

hvit bazill
malt med gesso og tim holtz maling
bølgepapp
grå glimmermist som er sprayet over stjerner
knappe brads
stifter
hamp
tags
aluminiumsfolie
thickers
dottie ann
symaskin søm
hjørne brads

5 kommentarer:

Anne Emilie sa...

åå. så skjønn! Elsker den "røffe" bakgrunnen som bare fremhever den flotte bildet enda mer!

marit sa...

Nice!
Veldig stilig bruk av alu folie;) Har jeg aldri tenkt på;)

HegeAL sa...

så kul gutteLO! Stilig med all malinga!

Takk for at du deltar!

Veronica sa...

Tøff LO! Likte veldig godt fargene, og for et fiint bilde! =)

Jannhild sa...

Skikkelig tøff LO!! Herlig med gesso og maling! Digg :)

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min!

Klem