mandag 17. mai 2010

Gratulerer med dagen=)

Ja, Norges nasjonaldag har inntatt de norske hjem og jeg skal feire denne dagen med min lille familie litt her og litt der, det flagrer allerede i rødt, hvitt og blått utenfor. Huset våknet til liv kl 08 i dag og eldstemann er veldig klar for det som skal skje. Vi skal straks ned å lage til litt frokost før niesen min kommer bort kl 09.30 for å ordne håret mitt. Kl 12 starter toget som går fra det lokale bedehuset, og ned til skolen hvor vi skal delta på litt aktiviteter. Hvis solen titter frem om noen timer blir det vel en tur til Bergen by også, er vel egentlig det som er 17 Mai for min del, men med barnevogn og en aktiv 4,5 åring er jeg ikke like entusiastisk. Men en flott feiring skal vi nok få til, og det samme ønsker jeg dere=)

1 kommentar:

Gunn-Elin sa...

Håper du har hatt en fin dag sammen med familien din i dag :)

Klemmer fra meg :)