mandag 19. juli 2010

Scrapp ordet # 6 "Familie minner"

Når jeg såg scrappehusets scrapp ordet denne gang, var det ikke et fnugg av usikkerhet rundt hva jeg ville scrappe. Uten å gå nærmere inn på det, er min familie nå endelig gjenforent, noe jeg er ekstremt glad for. Den 26-27 Juni arrangerte min mormor og morfar familietreff ute hos seg selv på Osterøy, en minneverdig helg som sitter dypt i hjertet=)Dette bildet gir meg en herlig følelse innvendig, her er hele gjengen samlet=)









Har sydd litt, malt litt osv. Rett og slett kost meg=)

3 kommentarer:

Vibeke sa...

Heisan:) Så flott at du ble inspirert av ordet vårt:)
Du skriver noe - helt nederst: jeg har kosa meg!! Det er slik det skal være!! De gangene man kan sette seg ned og virkelig KOSE SEG med papir, knapper og minnene sine:)

Jeg likte denne siden den veldig godt, proppfull av dine minner:)

Håper du og dine har noen fine sommerdager:) Vi er på plass med en ny utfordring den 21 juli - håper den inspirerer deg også:)

pia iris sa...

tusen hjertelig takk for alle koselige kommentarer i bloggen min. jeg har sett litt her hos deg og her var det masse flott. kommer gjerne igjen.
kan se at du har kost deg her for den var kjempeflott.
ha en flott dag. klem pia

Mormor sa...

Kjære Isabell ,en fantastisk fin side ,er helt imponert !Takk for det fine du har skrevet ,det setter jeg stor pris på .Glad i deg!!!!