tirsdag 1. februar 2011

So Cute Colors # 2 "SÅ vakker"

Oppgaven denne gang lyder som følger:

HVIT og BRUN, i tillegg til enten BLÅ eller ROSA!

Dere kan altså velge fritt mellom blått og rosa, men hvit og brun må begge være med uansett hvilken du velger! Dette er vel den perfekte utfordringen til å få laget babykortene du mangler, LOene med søte små babyer, eller kanskje vintage-LOer med de gamle familiebildene du har liggende..

Jeg har valgt å scrappe minstemann i huset, som forøvring virkelig vokser til (straks 6 mnd). Fikk tatt noen nydelige bilder av ham i Okt/Nov som jeg ikke får sett meg mett på.

5 kommentarer:

GryA sa...

Åh, likte den ramma rundt bilde. Klarer ikke helt å se hva du har gjort, men uansett ser det fint ut.

UlrikaT sa...

Jeg er helt enig med dig, han er verkligen vakker! Og en nydelig LO du har laget også!

Unknown sa...

Åhhh....så synd at det ble underkjent. Har ikke fått med meg at man ikke kan kombinere tjsc til andre utfordringer. Prøver igjen jeg vettu....hehe.
God helg, Katarina

Grethe sa...

For et fantastisk bilde! Digger denne LOen!!

Tusen takk for besøket i bloggen min i dag! Gøy at du deltar i bursdagshoppen til Scrappekammeret!!

Lene sa...

WOW for en flott blogg du har! Her var det messe lekkert å titte på!

Tusen takk for besøket i bloggen min:)

Ha en fin kveld!