mandag 5. september 2011

CasaPapiralong for August & September

Det var på hengende håret at jeg rakk å levere til August utfordringen, hadde vært kjedelig å hoppe av nå når vi er kommet til September, og den kun gjenstår 3 mnd av året.
Oppgaven var å lage en LO i steampunk stil, vet ikke helt om jeg har klart den stilen, men var et ærlig forsøk=)

Bildene er av eldstemann som begynte i 1-klasse den 22 Aug 2011. En gutt som nesten over natten er blitt stor. Den første dagen vi møtte opp på skolen var det nok ikke bare han som var spent, jeg må innrømme at jeg hadde stor klump i halsen og felte noen stolte tårer=)

September utfordringen er at man skal bruke minst 5 bilder fra sommerferien, på min ble det 7 stk (ikke så lett å velge bort noen synes jeg)

1 kommentar:

Tinto sa...

Du har verkligen fått till en skolkänsla :) Jag gillar såna här layouter där det händer mycket, som så ofta i verkliga livet!