mandag 30. januar 2012

SH-Hverdag "ADHD?"

Jeg må innrømme at jeg var litt i tvil når det gjaldt denne oppgaven, ikke fordi at jeg ikke har mye å velge mellom når det kommer til en vanlig hverdag, men fordi det var akkurat dette temaet jeg følte jeg trengte å få ned på papiret. Dere som har barn som har en diagnose, eller som har barn som er under utredning skjønner nok hva jeg mener. 

Jeg har bevisst scrappet med ett virvar av farger, dette fordi....at barn med ADHD ofte har et kaos inni hodet/kroppen. Nå er vår sønn under utredning, så jeg kan ikke si med sikkerhet at han har denne diagnosen, men sannsynligheten er stor.

For å sette et punktum, har jeg bevisst lagt inn ett gullhjertet, for det er virkelig noe min eldste gutt har.



7 kommentarer:

*marion* sa...

Utrolig flott lo med et tema som eg tenker det faktisk er godt å få ned på papir i følelser og frustrasjon , syns den ble utrolig varm lekker og berikende.
Tusen takk for at du deler hverdagen din med oss og for at du deltar .

Hege sa...

Åååå... denne var utrolig flott. Liker så godt sider med masse symbolikk. Herlig kaos i bakgrunnen her, digger kombinasjon av farge og svarthvitt på bildene... og gullhjertet... Perfekt. Til slutt, veldig fint at du har fått med så mye tekst.

Vibeke sa...

Så fin denne var!! Liker symbolikken du har - og utrolig herlig med journalingen din!!:)
En viktig layout å scrappe dette.

Takk for at du deltar - og håper utredningen går bra:)

GryA sa...

Fantastisk Isabell! Synes du er tøff som klarte å få denne på papiret, også var den så kul utseendemessig også. Virkelig inner 10`er på alle mulig måter!

Klem!

linn kr/sykepleier sa...

For en utrolig flott LO. Både på grunn av historien bak og at den er så gjennomført med farger og symbolikk.
Utrolig stilig at du har tatt opp fargene fra bildet når du fargelegger bakgrunnen, liker måten du gjør det på og hva den formidler.

Flott journaling og prikken over i'en med hjertet.

Vakkert, Isabell. Lykke til med utredning. :)

linn kr/sykepleier sa...

For en utrolig flott LO. Både på grunn av historien bak og at den er så gjennomført med farger og symbolikk.
Utrolig stilig at du har tatt opp fargene fra bildet når du fargelegger bakgrunnen, liker måten du gjør det på og hva den formidler.

Flott journaling og prikken over i'en med hjertet.

Vakkert, Isabell. Lykke til med utredning. :)

Vibekke sa...

Åhhh Isabell... dette er en av de sterkeste LOèr jeg NOEN gang har sett! Er helt imponert over hvordan du har greit å uttrykke deg visuelt i denne. Sitter med tårer i øynene. Rett og slett utrolig flott, PÅ ALLE PLAN <3 Lykke til med utredning og alt dere skal gjennom.
Klem Vibekke